FAQ - Nejčastější dotazy

  1. Co znamená aktivace linky? 
    Aktivace linky je jednorázová platba zahrnující vše potřebné pro připojení k internetu a obsahuje: instalaci technikem, anténu, nastavení a dodávku routeru, kabeláž do 20m a nastavení PC v ceně. Zapojení více PC v domácnosti je zpoplatněno jednorázovou platbou stanovenou dle použitého materiálu, příslušenství a práce.

  2. Jak je služba účtována?    

    Služba je účtována měsíčně paušálně, na základě vystavené faktury. Faktury jsou standardně zasílány elektronicky e-mailem ve formátu PDF nebo poštou. Fakturu obdržíte většinou 5. den po uplynutí fakturovaného období.

  3. Jakým způsobem můžu platbu uhradit?
    • trvalým příkazem - je nejkomfortnější typ platby. Trvalý příkaz nastavte, jakmile Vám přijde faktura za internet vystavená na Vaše jméno, částka a číslo účtu je uvedeno na faktuře. Variabilní symbol je číslo faktury. Příští měsíc Vám přijde sice nová faktura s jiným variabilním symbolem, ale systém je udělaný tak, aby všechny platby spároval.        
    • převodem z účtu - je platba realizovaná bezhotovostním převodem. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury. Zcela nově a jednodušší způsob úhrady přes QR kód. 
    • poštovní poukázkou typu A - je nutno počítat jak s pracností (ruční vypsání poštovní poukázky), tak s časovou a finanční náročností. Navíc je u tohoto typu platby poměrně velké časové zpoždění od okamžiku odeslání platby až po reálné připsání platby na účet KeyNet  
  4. Informace k bezhotovostní platbě – příkazu k úhradě:  
    Najdete vždy na faktuře, kterou dostanece.

  5. Co dělat když mi nedorazí faktura?      
    V případě, že Vám nedorazí faktura, prosím, kontaktujte naše obchodníky na telefonu 606 709 430 nebo e-mailem info@keynet.cz.  

  6. Co dělat v případě poruchy?      

    Zkuste provést vypnutí a následné zapnutí routeru, který přijímá internet. Můžete take provést vypnutí a zapnutí Wi-Fi routeru. Provádí se vytažením napájecího adaptéru z el. sítě a zapojením po 5 minutách zpět. V případě, že poté internet nefunguje nebo router vůbec nesvítí, kontaktujte nás na telefonním čísle HOT-LINE 725 815 030.

  7. KAM VOLAT V PŘÍPADĚ PORUCHY? 
    Pro dotazy, připomínky můžete volat na naše linky zákaznické podpory:     
Technická podpora (HOT-LINE nonstop):           725 815 030
Obchodní podpora (PO-PÁ 8:00 - 17:00):             606 709 430

Zákaznická podpora

606 709 430, 724 251 689

Dotazy
Objednávky

725 815 030

Poruchy
Hotline 24/7